duminică, 20 noiembrie 2011

Visezi?

De ce visezi mereu si crezi ca ti se va indeplini speranta?Ah.De ce?Eu nu inteleg. Spune Lumii  de ce visezi.Poate ma inveti si pe mine sa visez?Hmmn hai incearca!Puneti ochii in minte si viseaza.Sa nu vi niciodata la mine cu pretexte.Eu nu visez!De ce?Pentru ca nu pot!Toti mi-ati distrus visele.Din cauza voastra nu pot face nimic frumos!Dar am auzit ca visele nu se indeplinesc.Atunci de ce o faci?Am inteles visezi.Dar tu azi visezi ceva iar maine altceva.Atunci unde se duc visele.Sunt pierdute pe vechie.Stii ca tu visezi degeaba.Trezeste si zimi cum a fost totul.Visele tale sunt luate de alti, furati si vise hah nu va puteti opri hai te rog asculta ce vei fi!Caut si caut dar ce gasesc?Un cos de gunoi uitat de caini si pisici care odata umplau prin el.Acolo este locul,acolo este soarta ta,acolo este timpul culcate si viseaza in Lumea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu