sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Tradaree!!

Bai fatee!!Gata nu mai suport!!Te-ai folosit de mine doar ca sa ai un baiat?Uaau stiam ca esti proasta da nici chiar asa! Partea rea e ca am crezut ca imi esti prietene ..Mda nu-mi prea place noua ta fata !!Ha ha pana si o Drogata era mai buna decat tine si acum te milogesti la mine!Pleaca N-ai ce cauta in Lumea mea!Defapt nimeni nu are ce cauta in Lumea mea este plina de chestii ciudatee ca mine si ingrozitoare..Oare mai exista cineva la fel ca mine?:-| Ma indoiesc ..Hah prieteni?Oare cine e cu adevarat prieten ..Sa fie unu fara interes?Nu prea cred..Dureros?Hhh nu mam obijnuit !Asta face partee din viata mea :D Crezi ca te iubesc toti.Dar la un moment dat aflii si tu ca defapt nimeni nu te iubeste!Majoritatea vor prieteni perfecti iar ei incearca sa fie perfecti pt cei ca ei!Pff nu am nevoie de voi!Suport zi de zi pt ca asta e viata. Moartea e ceva bun pt mine visez ca se va intampla da ma intreb oare cand ?:-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu