luni, 21 noiembrie 2011

Viata.

Ce dracu e asta?Ah las-o balta.Trebuie sa fac totul perfect.Trebuie sa stiu ce vreau.Trebuie sa fiu perfecta.Trebuie?Nu!Punct.Hai dracu las-o-n pana mea.Am invatat sa fac ce vreau eu.Dar ce?Ce am rezolvat?O viata de cacat.Mda multumiti. Hai o faci?Tu zici nu el iarasai nu.Dar eu sunt singura fraiera care zice da e doar imaginatia mea dar totul are un sens cand iti pui capu sa candeasca poate rezolvi ce ai pe capatana  aia plina de cacat de porumbel lipit cu Super Glue.Uau ce fraza mare nu?Hai ca te-am scos din ansietate frate!Fa sex dar degeaba.Doar stii ca asta e defapt Muie..la toti care-o vor si care-o au constant.Ha obisnuiestete frate asta e viata ta a tuturor defapt.Nu stiu ce intelegi din ea dar fi atent aicea...Hai da-o-n pula mea traiesteti-o cum vrei, viata e facuta ca sa ti-o iei!
                                                    Daca ai inteles ceva din ce scrie aici esti genial ar trebui sa crezi  ca exista cineva care probalib iti va indeplini speranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu