vineri, 11 noiembrie 2011

Fericire.Doar o masca!

Mda poi eu tot timpul am o masca plina numai de bucuriile vietii dar sub ea se afla adevarata mea fata:-|.O singura zi miam aratat adevarata fata si era sa iau bataie  si sa mor intr-un accident de masina .Tot timpul masca mea ma acopera, rare ori sunt fericita cu adevarat.Daca as fii asa tot timpul nu as avea nici macar prieteni, care mai sunt!E greu sa faci asta zilnic dar eu nu sunt ceilalti eu nu-mi revin asa sunt mereu.Unora nu le vina sa creada ca eu sunt asa cum ma descriu acum.Si adevarul este ca nici eu nu as crede daca mi-ar zice asta o persoana plina de viata si nebuna.Hah asta sunt!Trist.Dar totusi stiu mereu ca vin aici si uit de toate si ma descarc.Asta-i Lumea mea unde ma simt ca acolo unde spui ca niciunde nu-i ca acasa.E adevarat.Uau nici mie nu-mi vine sa cred.hm..e ciudat dar e ADEVARAT!Pe Lumea voastra totul e posibil ,dar nu orice vis se indeplineste!Noroc?in viata?Nu prea cred:-s Doar in vise.Norocul este defapt un vis implinit si voi aruncati repede"Iauite norocu!" haha e o mmare pacaleala!Hai sa vedem cat o sa mai reziste toata lumea asa :Uni isi exprima sentimentele prin Sex si pumni,altii prin sport ,altii prin muzica;x.Acum gata am incheiat!Viseaza dar de geaba eu am ramas cu masca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu