joi, 24 noiembrie 2011

M-am saturat de voi!

Ah o luam de la capat.Astazi ca de obicei o cioara crasa si neagra ca din cele mai negre mi-a facut mi de mege de dracii.Cacamas pe fata ta de poschetar, nascut intr-o cocina cu 2 porcii de aia te-ai facut mai mari ca ei.Hmm sa vedem:-? sa o luam cu inceputul.Prima oara am zis hai sa-l dau dracu ca nu merita.A 2 oara m-am enervat mai rau.Eee a treia oara ii bag o muie intre dinti si acolo ramane!Ah ce ciori proastee frate cum sa-mi zici mie cacaturi cand tu esti un cacat foarte mare.Pff asta-i romania.Eu sunt un exemplu bun din ea:-".Ha glumesc glumesc  dar nu as putea sa fac asa nici drogata de as fi.Ciori ca tine am mai vazut dar cand o sa ma enervez ca lumea o sa iti aplic o injuratura mai mare decat ti-am aplicat azi si pur si simplu te duci in pula mea.:))Cica ma bati tu pe mine dracu nu te uiti la tine ca deabia poti sa mergi?Hmm:) hai doar incearca ca vin o intreaga haita si te bat de te cacii pe tine.Vii cu tactu?:))Ce imi face ma bate in mijlocul strazii?Pe mine?:-s Sa o vedem si pe asta.Esti plin de surprize.Dar nu uita esti un ghinpe in coasta cui nu trebuie!Stiii pa pa.http://youtu.be/285OKea14Sc      Asculta:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu