luni, 5 decembrie 2011

Scarba.

Hau!Prostie ah nu o suport.Dar ce ma nenoroceste pe mine este indiferenta nu pot traii daca cineva este indiferent cu mine:-L.Parca totul se opreste fix in fata.Falsitate etc numai de astea am parte acum ,Acum cand cica trebuia sa fie viata mai frumoasa:-s Minciuni toate.Viata niciodata nu se va schimba cand incerc sa fac fata unei probleme.suferinta vin alte 15 care sa ma doboare.Viata nu o sa fie asa cum vreau eu niciodata dar eu incerc si incerc pana cand nu o sa mai exist:).In 7 ani adio Bianca sunt in sicriu si va promit asta:).Ii dau in pula pe aia si mai ales pe tine da tu te simti,stii.Hmm  hai sa scape aia de tine ca tew intorci plangand la tine.Eu pff ai zburat din viata mea frate nu mai veni sa te milogesti.Te simti dat la o parte mda chiar asa e.Si acu ce faci vere imi furi prietenii.Bine tu ramai cu ei eu raman cu mine.:-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu