duminică, 11 decembrie 2011

Oricand , oriunde.

N-ai nimic de spus cand vezi ca toate sunt pe dos.Apreciere?Nimeni niciodata in Lumea asta nu se apreciaza.Imi pare rau ca toti au ajuns sa se certe,sa se desparta,sa fie disperant dar pe mine toate astea m-au inebunit.Nu mai gandesc limpede si tot este in ceata.Daca cineva se poate descurca mai bine decat mine bravoo lui dar eu gata am cedat.Numai certuri peste tot.Rezist.Dar atat de mult mi sa urat de toti si de comportamentul scarbos toti sunt asa.Nici nu stiu pe cine sa mai cred ,sa mai iubesc.Pur si simplu eu nu mai pot creste.Este o lume dura.Ah nu o suport.Parca inainte imi placea sa plang acum ca este asa de dureros urasc.Nu cred ca se mai poate sa fac ceva ca sa scap lumea de acest comportament.Ce pula mea o las balta sa va duceti in WC si acolo sa infundati.Nu stiu in cine sa ma mai incred.Taote ti-au luat mintile.Parca mai veneam si in Lumea ta dar acum izolata in Lumea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu